Walk in the way

we can change every thing

we can change every thing

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

confidence

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ق.ظ


بحث اطمینان مردم رو به چندین دسته احمق تبدیل میکنه ، مثلا ما مطمطئنیم که...  اونها مطمین هستند که...  و و و یک عالمه مطمئن که هیچ احتمالى رو در نظر نمیگیرن ، دنیا پر شده از افرادى که مطمئن هستن و هیچ شکى ندارن ، یکى از دلایل اطمینان میتونه پول باشه یعنى یکى پول گرفته تا مطمئن باشه ، یکى فکر میکنه پول میگیره پس مطمئن میمونه.

منافع حتما سازنده یقین ما هستن اما عده کمى شروع به شک میکنن و هرگز شکشون به یقین تبدیل نمیشه و اونقدر به شکشون یقین دارن که نمیشه گفت خارج از دسته مطمین ها هستن و این عده از همه احمق تر هستن چون خلاف دیگر دسته مطمئن ها عمل میکنن بدون این که منافعى داشته باشن.

دنبال راهى براى احمق نبودن هستم و میترسم بگم مطمئنم پیداش مى کنم 

  • Blackrose A.M.B

نظرات  (۱)

با سلام.
تمام مطالب شما را به توصیه یکى از دوستانم مطالعه کردم و احساس قدرت و انگیزه را در وجودم حس مى کنم ، شما به گردهمایى اشاره مى کنید و این باعث شد فکر کنم یک کمونیست معتقد هستین ممکنه اشتباه کرده باشم ولى مطمئنم دنبال تعالى فردى نیستین و اجتماع براى شما در اولویته.
با تشکر از ذهن و قلم زیباتون.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی